Programi
Cjenik
Cjenik Albert
Servis
Novosti Arhimed
Novosti Albert
Download
Kontakt
Linkovi
Zanimljivosti

 

Pogledajte:

Korisnička podrška i razvoj - PRO ET CONTRA

 

servis   

Jamstveni rok na programe je godina dana. U tom razdoblju pomoć je besplatna. Nakon isteka jamstvenog roka može se sklopiti ugovor o korisničkoj podršci i razvoju programa i za vrijeme trajanja ugovora sva pomoć i nove verzije programa su i dalje besplatni. Ukoliko nakon isteka jamstvenog roka niste dogovorili korisničku podršku i razvoj, pročitajte članak "Korisnička podrška i razvoj". Ukoliko nas trebate, podaci za kontakt nalaze se ovdje... Ukoliko nešto "zapne" u radu, pomoć je moguća:
 

TELEFONSKI

Naše stručne osobe telefonski će Vam pomoći u radu i rješavanju svakodnevnih problema.

INTERNETOM

  • Program možete sami nadograditi preko Interneta u samo par klikova mišem. Detaljne upute kako se to radi možete skinuti klikom na ovaj link.

  • Ukoliko imate brzi Internet (ADSL), možemo se spojiti na Vaše računalo i pomoći Vam u radu. Za Spajanje trebate prvo skinuti pomoćni program TeamViewerQS. Kliknite na naziv programa, izaberite "Save" i spremite ga na desktop svog računala.  Skidanje traje manje od minute i kad je gotovo pokrenite ga sa desktopa i javite nam svoj ID.

  • Vezu možemo uspostaviti i Skype-om (klikom na sljedeći gumb Skype Me™! ) i razgovarati kao preko obične telefonske linije, ali besplatno. Ova veza je pogodna za udaljene korisnike i korisnike iz drugih zemalja.

  • Naravno, pomoć je moguća i e-mailom

MODEMOM

Ukoliko nemate brzi internet (ADSL), odgovarajućim programom možemo se povezati s Vašim računalom i pomoći Vam u radu.

DOLASKOM KOD KORISNIKA

Korisnici imaju jamstveni rok na programe od godinu dana. Ukoliko pomoć nije moguća na neki od prethodno navedenih načina, u jamstveni rok uključen je i besplatan dolazak kod korisnika na području Zagreba.
 
     NA VRH | POČETNA | KONTAKT

                          © Copyright 2010 FF informatički inženjering d.o.o.  Sva prava pridržana.