PREDNOSTI I MANE
Zašto mi je potreban taj ugovor? Pa u stvari i nije, ako se dobro razumijete u računala, operativne sisteme (Windows), umrežavanje, programiranje (Clarion, WinDev), znate knjigovodstvo (financijsko, salda conti, fakturiranje, robno.......), upoznati ste sa svim važećim zakonima, imate izvorni (source) kôd programa... Da, tada Vam stvarno korisnička podrška i razvoj ne trebaju.
Razmislite, koliko kava dnevno popijete? 3-4? Pri cijeni od 2 EUR po kavi, to je 8 EUR dnevno ili 240 EUR mjesečno. A mjesečno održavanje osnovnog paketa (vrijednosti 2000 EUR) je samo 5%, što iznosi 100 EUR mjesečno ili 3,33 EUR dnevno!
A sada razmislite o sigurnosti koju imate potpisom ugovora:
- Nešto je zapelo u radu? Nazovete i za par minuta problem je riješen.
- Nešto ste krivo proknjižili? Nazovete i uz našu pomoć to rasnjižite, ispravite i ponovo proknjižite.
- Došla je Nova 202X godina, trebate početna stanja? Nema problema, nazovete nas i za 15 minuta imate generiranu novu godinu, početna stanja, resetirane šifre dokumenata, ažurirane arhive...
- Na snagu je stupila nova porezna evidencija? Nema problema, program podržava automatsku nadogradnju sa interneta. Skinete si novu verziju programa sa potrebnim izmjenama i spremni ste za sve zakonske izmjene.
Takva sigurnost u radu sigurno vrijedi 3,33 EUR dnevno!
Ako su Vam potrebne izmjene u programu, zatražite ih! Ukoliko su to izmjene od opće koristi za sve korisnike programa (ili bar većinu), napravit ćemo ih, kao što jedan mobilni operater kaže, mukte. Ukoliko je to nešto specifično samo za vaše poslovanje, to ćemo naplatiti, ali sigurno će Vam se isplatiti kada uzmete u obzir uštede koje ostvarujete izmjenama.
Jedan od naših korisnika je uspio smanjiti zalihe sa 300.000 EUR na 150.000 EUR, znači za 50% zahvaljujući ispisu roba za narudžbu (iznosi su približni, a postoci stvarni). Izradu ispisa platili su 100 EUR. Što mislite, da li im se isplatilo? Još jedna od pogodnosti je da sve izmjene koje su napravljene za druge korisnike, Vi dobivate besplatno.
ZAKLJUČAK
Ponovimo pitanje, „Da li potpisati ugovor o korisničkoj podršci i razvoju?". Svakako DA!
Na kraju, ako Vas nismo uspjeli uvjeriti, pogledajte cjenik programa i usluga za korisnike koji nemaju ugovor o korisničkoj podršci i održavanju.