Servis i održavanje

Tehnička podrška

Pružamo sveobuhvatnu tehničku podršku kroz više kanala:

  • Telefonska podrška za brzo rješavanje svakodnevnih problema
  • Viber podrška - besplatni pozivi, idealno za udaljene korisnike
  • E-mail podrška za detaljnija pitanja
  • TeamViewer - udaljeni pristup vašem računalu za direktnu pomoć
  • RustDeskQS - udaljeni pristup vašem računalu za direktnu pomoć
    1. Instalacija
    • Program ne treba instalirati
    • Program samo "skinite" sa naše WEB stranice
    • Snimite ga na radnu površinu za lakši pristup
    2. Prvo pokretanje
    • Dvaput kliknite na RustDeskQS.exe
    • Pričekajte nekoliko sekundi da se program pokrene
    • Program će vam pokazati vaš ID broj
    • Javite nam taj ID broj
    3. Kada vam treba pomoć
    • Program mora biti pokrenut
    • Nazovite FF
    • Spajamo se na vaše računalo i riješavamo problem
    • Ne trebate ništa dodatno klikati ni potvrđivati
    4. Sigurnost
    • Program je siguran
    • Nitko se ne može spojiti bez točne lozinke
    • Samo FF ima pristup vašem računalu
    • U svakom trenutku možete zatvoriti program
    5. Ako imate problema
    • Zatvorite program
    • Ponovno ga pokrenite
    • Ako i dalje ne radi, nazovite FF
    VAŽNO: Program RustDeskQS mora biti pokrenut da bi se mogli spojiti na vaše računalo!

Redovita ažuriranja

Jednostavno održavajte vaš program ažurnim:

Prilagodba programa

Razvijamo i prilagođavamo funkcionalnosti prema vašim potrebama:

  • Modifikacija postojećih funkcija
  • Razvoj novih modula
  • Optimizacija radnih procesa
  • Konzultacije i savjetovanje

Jamstvo i održavanje

Osiguravamo dugoročnu podršku za vaše poslovanje:

RAZVOJ PO MJERI

Naš tim stručnjaka razvija profesionalna programska rješenja prilagođena vašim specifičnim potrebama:

  • Analiza poslovnih procesa i zahtjeva
  • Dizajn i razvoj prilagođenih modula
  • Integracija s postojećim sustavima
  • Testiranje i osiguranje kvalitete
  • Dokumentacija i tehnička specifikacija
PROCES IMPLEMENTACIJE

Osiguravamo potpunu podršku tijekom implementacije naših rješenja:

  • Instalacija i konfiguracija programa
  • Migracija postojećih podataka
  • Prilagodba postavki prema vašim potrebama
  • Detaljna obuka korisnika za rad s programom
  • Podrška tijekom početnog perioda korištenja
UVOD

Program Arhimed / Albert možete sami nadograditi preko interneta.

Kada? Kada napravimo dovoljno izmjena i dopuna u programu, objavljujemo novu verziju programa. Svaku novu verziju "stavljamo" na internet, a obavijest o zadnjoj dostupnoj verziji programa možete naći na našim stranicama: http://www.ff-infing.hr/ u rubrici „Arhimed / Albert novosti".

Kako? Slijedeći ove jednostavne upute sa puno slika.

Zašto? Da uštedimo na vremenu (Vašem i našem), da što prije dobijete sve novosti u programu, da Vam rad bude ugodniji korištenjem novih opcija u programu, i na kraju da svi budemo zadovoljniji.

Nadogradnja programa Albert
BITNI PREDUVJETI

Da bi mogli koristiti nadogradnju programa putem interneta, moraju biti zadovoljeni neki bitni preduvjeti:

  • da ste registrirani korisnik programa Arhimed / Albert
  • da je program u jamstvenom roku, ili da imate mjesečno održavanje programa
  • da imate internet vezu (što bržu, to bolje)
  • da se dobro zaštitite od virusa
  • da naučite postupak nadogradnje (koristeći ove upute)
Preduvjeti za nadogradnju
OBAVIJEST

Kao što je u uvodu rečeno, kada je gotova nova verzija i "stavljena" na internet, obavijest o novoj verziji stavljamo na naše stranice.

Kada vidite da je objavljena nova verzija, stupate u akciju. Naoružani ovim uputama, izvršavajte korake opisane u nastavku.

Obavijest o novoj verziji
NADOGRADNJA

Nadogradnja se otvara iz izbornika Program + Nadogradnja. Znači, otvorite program (Arhimed ili Albert) na radnoj stanici koja ima pristup internetu. Kliknite mišem ne meni Program i izaberite opciju Nadogradnja.

Otvaranje nadogradnje iz izbornika

Otvoritće se pregled do sada instaliranih verzija programa.

OBJAŠNJENJE

Verzija programa je broj koji se koristi za razlikovanje programa. Koju verziju programa trenutno imate, možete vidjeti u naslovu programa.

Verzija je broj unutar zagrada, a u stvari predstavlja datum pisan naopako (godina, mjesec, dan). U ovom primjeru, radi se o Arhimedu od 04.01.2006. godine.

Prikaz verzije u naslovu programa

Kako izgleda pregled verzija programa možete vidjeti na sljedećoj slici:

U pregledu su prikazane do sada dostupne verzije. Kolona označena slovom S označava da li je ta verzija "skinuta" sa interneta, a kolona označena slovom N označava da li je program nadograđen na tu verziju. Sljedeća kolona je broj verzije programa, a nakon nje dolazi adresa sa koje se "skida" nadogradnja, ali to Vam i nije toliko bitno.

Započnimo sa nadogradnjom...

Pregled verzija programa
NOVE VERZIJE

Prvi korak je da sa interneta "skinete" novi popis verzija, da bi program "znao" koje su mu nadogradnje raspoložive. Kliknite mišem na gumb Nove verzije (kao što Vam pokazuje crvena strelica)

Otvara se sljedeći prozor:

Gumb Nove verzije

Program sada započinje sa "skidanjem" novog popisa sa interneta. Po uspostavljanju veze program "skida" popis novih verzija i prikazuje ih u pregledu verzija:

U ovom primjeru možete vidjeti da je dostupna nova verzija, koja još nije "skinuta" sa interneta

Pregled novih verzija
NADOGRADNJA

Konačno smo došli do same nadogradnje. Kliknite na gumb Nadogradnja (crvena strelica pokazuje na taj gumb). Pojavljuje se pitanje:

Gumb za nadogradnju

U tom prozoru imate informaciju da se radi nadogradnja na verziju 060104, da je ta nadogradnja veličine 1764 kb (kilobajta) i da će njeno "skidanje" sa interneta trajati približno 8 minuta (stvarno vrijeme ovisi o kvaliteti veze).

Kliknite mišem na gumb Da (odnosno Da, sve ako imate više nadogradnji). Otvara se prozor u kojem se traži da upišete svoju mjesečnu šifru za nadogradnju. Nju ćete naći u svom mjesečnom računu za korisničku podršku i razvoj, a ukoliko ju nemate, nazovite nas da vam ju damo.

Unos šifre za nadogradnju

Nakon unosa šifre, ponovo se otvara prozor kao pri skidanju popisa novih verzija, i skidaju se nove verzije. Sada budite strpljivi i pričekajte...(10, 20... minuta).

Kada je skidanje nove verzije gotovo, automatski se starta nadogradnja programa. Pojavljuje se pitanje:

Potvrda za pokretanje nadogradnje

Kliknite na gumb Nastavi. Sada se automatski zatvara Arhimed/Galen i starta program za nadogradnju koji ste maloprije "skinuli" sa interneta

PROGRAM ZA NADOGRADNJU

Program za nadogradnju Vas vodi kroz postupak nadogradnje u par koraka:

1. korak - dobrodošlica
Pročitajte kratko objašnjenje i nakon toga kliknite na gumb Dalje.

Prvi korak nadogradnje

2. korak – direktorij
U ovom koraku trebate izabrati gdje se nalazi Vaša verzija programa.

Program će sam ponuditi direktorij, obično je to c:\Arhimed ali može biti i na nekom drugom disku ili direktoriju (npr. za Albert je to c:\Albert).

Ukoliko piše samo c:\, kliknite na gumb za ponudu sa desne strane polja. Otvara se prozor sa ponudom direktorija. U njemu izaberite direktorij sa programom i kliknite na Nastavi.

Odabir direktorija

Za Arhimed to obično izgleda ovako:

Nakon što ste izabrali direktorij na kojem se radi nadogradnja, kliknite na gumb Dalje u dnu prozora.

Primjer odabira Arhimed direktorija

3. korak – potvrda
Nakon što je napravio provjere programskih datoteka, program Vas obavještava da može napraviti nadogradnju vaše verzije programa. Kliknite na gumb Početak.

Potvrda za nadogradnju

Ukoliko iz nekog razloga nadogradnja nije moguća, program će Vas obavijestiti porukom poput ove:

VAŽNO

Ako se tako nešto desi, prekinite postupak nadogradnje i kontaktirajte nas radi rješavanja problema.

Poruka o nemogućnosti nadogradnje

4. korak – nadogradnja datoteka
U ovom koraku ne trebate ništa raditi, samo promatrajte kako se datoteke nadograđuju.

Proces nadogradnje datoteka

Kada je sve gotovo, prikazat će se sljedeća poruka:

Kliknite na gumb Izlaz.

NAPOMENA

Ukoliko program nadograđujete za više verzija, nadogradnja programskih datoteka se ponavlja više puta (za svaku verziju jednom). Nemojte odustajati, napravite sve nadogradnje!

Završetak nadogradnje

5. korak – kopiranje datoteka
U ovom koraku se upravo nadograđene datoteke kopiraju na zajednički direktorij sa kojeg će ih ostale radne stanice iskopirati sebi. Sve se odvija automatski.

Kopiranje datoteka na zajednički direktorij

6. korak – nadogradnja baza
U ovom koraku se svi direktoriji sa podacima (stare godine ili druga poduzeća) provjeravaju, i po potrebi se baze podataka nadograđuju na novu strukturu. Postupak se odvija automatski.

Nadogradnja baza podataka

7. korak – startanje Arhimeda / Alberta
U ovom koraku se ponovo starta Arhimed / Albert, otvara se godina u kojoj ste prethodno bili i prijavljuje se korisnik koji je već bio prijavljen. Opet se otvara nadogradnja programa i provjerava da li postoji još koja nadogradnja.

Ukoliko ne postoji, pojavljuje se sljedeće pitanje:

Završno pitanje nadogradnje

Budući da ste upravo nadogradili program, izaberite Ne. Automatski se otvara pregled novosti u programu. Pogledajte šta je novo u programu...

VAŽNO: Oporavak na ostalim računalima

Na kraju, nemojte zaboraviti na ostalim računalima napraviti Oporavak. Kada kliknete na ikonu Oporavak (tu je negdje u blizini ikone Arhimeda / Alberta), na tu radnu stanicu se kopiraju nove programske datoteke, tako da sve radne stanice imaju istu verziju programa.

Ovo je vrlo važno, jer ako otvarate datoteke sa starom verzijom programa, program će Vam javiti grešku, a u najgorem slučaju može doći i do oštećenja datoteke! Svakako provjerite da li na svim radnim stanicama imate istu verziju programa.

SAVJET

Ukoliko u bilo kojem od do sada opisanih koraka i postupaka dođe do greške, zapišite što ste točno radili, koju ste poruku greške dobili, pauzirajte postupak nadogradnje i nazovite nas radi rješavanja problema.

SAŽETAK

Ponovimo ukratko postupak nadogradnje:

  1. Prekid rada u programu (na svim ostalim radnim stanicama)
  2. Program + Nadogradnja
  3. Nove verzije
    • uspostavlja se veza sa internetom
    • skida se popis novih verzija
  4. Nadogradnja
    • skidanje nadogradnji sa interneta
    • startanje nadogradnje
  5. izbor direktorija (npr. c:\Arhimed; d:\Arhimed; c:\Albert; d:\Albert) ili izbor iz ponude
  6. Nadogradnje programskih datoteka (automatski, više puta, ovisno o broju nadogradnju)
  7. Kopiranje na zajednički direktorij (automatski)
  8. Nadogradnja baza podataka (automatski)
  9. Startanje Arhimeda / Alberta (automatski) Otvaranje novosti (automatski, svakako ih pročitajte, ne samo zadnje nego za sve nove verzije)
  10. Oporavak na ostalim radnim stanicama
  11. Provjeriti verziju programa!!!
Sažetak koraka nadogradnje
UVOD

Razjasnimo odmah na početku izraz „Korisnička podrška i razvoj". Nekada se to zvalo održavanje programa, a nekim korisnicima se od samog spomena tog izraza dizala kosa na glavi. Pitali su se „Kakav je to program koji treba održavanje?" i bili su u pravu. Našim programima ne treba održavanje pa zato i nudimo, kao što piše u naslovu „Korisničku podršku i razvoj".

CIJENA

Pri kupovini programa rečeno Vam je da je jamstvo na programe 12 mjeseci, da su sve zakonske i ine izmjene uključene u jamstvo, da imate besplatnu obuku, pomoć u radu..... i sve je bilo u redu tih 12 mjeseci. Sada Vam nude potpis ugovora o „Korisničkoj podršci i održavanju", a Vi se pitate zašto je to tako skupo, da li mi to uopće treba, šta dobivam s tim?

Razvoj (izrada) programa je dugotrajan i neprekidan proces. Ponekad nas korisnici pitaju koliko nam je trebalo vremena da napravimo program. Program ustvari još nije gotov, na njemu se svakodnevno radi, stalno se nadograđuje, usavršava. Sve zakonske izmjene se ugrađuju u njega, često i bez Vašeg posebnog zahtjeva ili upita. Sve te izmjene dobivate besplatno u jamstvenom roku, ili kasnije kada potpišete navedeni ugovor.

Zašto je cijena tako visoka, a mi zovemo 1-2 puta mjesečno. Zato što nije bitno koliko ste puta nazvali. Možete nazvati jednom ili 50 puta, mi ćemo Vam uvijek pomoći (za istu cijenu), a između Vaša dva poziva radit ćemo na usavršavanju programa.

PREDNOSTI I MANE

Zašto mi je potreban taj ugovor? Pa u stvari i nije, ako se dobro razumijete u računala, operativne sisteme (Windows), umrežavanje, programiranje (Clarion, WinDev), znate knjigovodstvo (financijsko, salda conti, fakturiranje, robno.......), upoznati ste sa svim važećim zakonima, imate izvorni (source) kôd programa... Da, tada Vam stvarno korisnička podrška i razvoj ne trebaju.

Razmislite, koliko kava dnevno popijete? 3-4? Pri cijeni od 2 EUR po kavi, to je 8 EUR dnevno ili 240 EUR mjesečno. A mjesečno održavanje osnovnog paketa (vrijednosti 2000 EUR) je samo 5%, što iznosi 100 EUR mjesečno ili 3,33 EUR dnevno!

A sada razmislite o sigurnosti koju imate potpisom ugovora:

  • Nešto je zapelo u radu? Nazovete i za par minuta problem je riješen.
  • Nešto ste krivo proknjižili? Nazovete i uz našu pomoć to rasnjižite, ispravite i ponovo proknjižite.
  • Došla je Nova 202X godina, trebate početna stanja? Nema problema, nazovete nas i za 15 minuta imate generiranu novu godinu, početna stanja, resetirane šifre dokumenata, ažurirane arhive...
  • Na snagu je stupila nova porezna evidencija? Nema problema, program podržava automatsku nadogradnju sa interneta. Skinete si novu verziju programa sa potrebnim izmjenama i spremni ste za sve zakonske izmjene.

Takva sigurnost u radu sigurno vrijedi 3,33 EUR dnevno!

Ako su Vam potrebne izmjene u programu, zatražite ih! Ukoliko su to izmjene od opće koristi za sve korisnike programa (ili bar većinu), napravit ćemo ih, kao što jedan mobilni operater kaže, mukte. Ukoliko je to nešto specifično samo za vaše poslovanje, to ćemo naplatiti, ali sigurno će Vam se isplatiti kada uzmete u obzir uštede koje ostvarujete izmjenama.

Jedan od naših korisnika je uspio smanjiti zalihe sa 300.000 EUR na 150.000 EUR, znači za 50% zahvaljujući ispisu roba za narudžbu (iznosi su približni, a postoci stvarni). Izradu ispisa platili su 100 EUR. Što mislite, da li im se isplatilo? Još jedna od pogodnosti je da sve izmjene koje su napravljene za druge korisnike, Vi dobivate besplatno.

ZAKLJUČAK

Ponovimo pitanje, „Da li potpisati ugovor o korisničkoj podršci i razvoju?". Svakako DA!

Na kraju, ako Vas nismo uspjeli uvjeriti, pogledajte cjenik programa i usluga za korisnike koji nemaju ugovor o korisničkoj podršci i održavanju.

Kako vam možemo pomoći?

Proces pružanja podrške je jednostavan i učinkovit

Kontaktirajte nas

Nazovite nas ili pošaljite e-mail s opisom problema

Analiza problema

Naš tim analizira vaš zahtjev i predlaže najbolje rješenje

Rješavanje

Brzo i efikasno rješavamo problem

Provjera

Provjeravamo jeste li zadovoljni s rješenjem

Tim za podršku

Trebate pomoć?

Naš stručni tim je tu za vas. Kontaktirajte nas i riješit ćemo vaš problem u najkraćem mogućem roku.

Kontaktirajte nas